درد دل


عاشق

دوباره دلتنگی دوباره بیقراری دوباره درد دوباره گریه بازم من با تمام این تلخی ها اومدم با همه غم هام که با تمام تلخی وسختیش برام حکم زندگی رو داره و من به تمام این غم و سختی هایی که برای عشقم میکشم افتخار میکنم  چون وقتی به اطرافم نگاه میکنم هیچکس و هیچ چیز رو با ارزش نمیبینم هیچ کس ارزش محبت نداره جز الهه عشقم که حاظرم فداش بشم اطرافم رو یک سری ادم که هیچ ارزشی برای احساس دیگران قائل نیستن گرفتن کسایی که دارن نفرت من و نسبت به خودشون ودنیاشون بیشتر میکنن خسته ام از این دنیا و ادمای بیرحمش خسته خسته خسته  مهتابم کجایی که ببینی عاشقت داره چه زجری میکشه خدا کنه زودتر بیای و من و عشق من و درک کنی شاید بتونی من و از دنیای نامرد اطرافم نجات بدی

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

| 29 مرداد 1389برچسب:,| 1:20 | مرتضی|

De$ign:khanoomi